Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Μουντιάλ και γυναίκα.. Δεν ταιριάζουμε σου λέω. (Nicolas Jovani)

Γυναίκες τούτον εν για σας,
γουιθ λάβ αφιερωμένο, 
κανόνες για το Μουντιάλ, 
που τόσο περιμένω.

Ξιάστε τα γλυκόλoα, 
τζιαι χάδια στο κρεβάτιν.
Τα πόθκια πας τον καναπέ,
τζιαι πέτε με χωρκάτην.

Αν είναι να μιλήσετε,
κοπέλλες καρτεράτε,
που νάνε το ημίχρονο,
τζιαι τότε ξεκινάτε.



Στα δεκαπέντε τα λεπτά,
όσα τζι αν προλαβαίνεις.
Ως την σφυρκά του διαιτητή,
τί δεν καταλαβαίνεις;

Μόλις αρκέψει έναν μάτς,
δεν θέλω αντιρρήσεις,
φκάλε παουρμόσιστο,
τζαι ας λιποθυμήσεις.

Εγιώνι δεν θ' ασχοληθώ,
τζι ας κλαίεις σαν κατσέλλα.
Ούτε αν φορήσεις το μαγιό,
τζιαι κάμνεις πασαρέλλα.

Τζιαι μεν τολμήσεις να μου πεις,
τάχα να με ρωτήσεις,
''τι εν το οφσάητ χάνι μου,
δεν θα μου εξηγήσεις;''

Φέρε το ρεμότ κοντρόλ,
να μεν φάεις τον φούσκο,
Εγιώ θα δώ Αργεντινή,
τζιαι εσού λαλείς μου Μπρούσκο;

Πλυντήριο να μεν σκεφτείς,
ν' άψεις να κατσιαρίζει.
Ούτε την ηλεκτρικήν,
σκούπα να παουρίζει.


Τζι αν έχεις εσυ όρεξην,
για σεξ τζιαι για τρελλίτσες,
δώρον διώ σου δονητήν,
τζιαι φέρε μπύρα, πίτσες.


Τζιαι μεν ακούσω να μου πείς
''έναν παιχνίδιν είναι''.
Πιάε τα ποτήρκα μας,
με εύρηκα τζιαι πλύνε.

Που να' ρτουν οι παρέες μου,
λαλώ σου ρέτι νά σε.
θα κλάσουσιν τζιαι θα ρεχτούν,
μυρίστου τους τζιαι σκάσε.


Τζι αν είσαι τάχα μακρυά,
την ώρα πουν η μάππα,
μεν καρτεράς στο κινητόν,
μηνύματα ρα τσάππα.

Όσον εννα 'χει μουντιάλ,
απλα μετακομίστε,
στην μάνα σας στον Πεδουλάν,
βουνά ανηφορίστε. 

Ο έρωτας εν στροτζιλός, 
τζιαι έννεν το βυζί σου.
Εν για την μάππα που λαλώ,
τζιαι όχι το κορμί σου.

                  by Nicolas Jovani







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου