Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Η παρθένα μες το club.. (Nicolas Jovani)

Εγνώρισα την μες το κλάπ,
εχώρευκεν στην πίσταν.
Εγιώ τζιαμέ σε μια γωνιά,
κομμένος που την νύσταν.

Θωρώ φορεί κοντήν φουστούν,
τζιαι έσουζεν τον κώλον.
Σηκώθηκεν το πράμαν μου,
μέχρι το βόρειο πόλον.

Πάω κοντεύκω δίπλα της,
τζι αρκέφκω το καμάκι.
Κάμνω τζιαι θκιό χορευτικά,
που είδα που τον Σάκη.

Τούτη ευτής επέλλανεν,
που είδεν έτσι σιόου.
Αρπάσω την στα σιέρκα μου,
με γιές είπεν με νόου.

Να μεν πολυλοώ,
εφκίκαμεντε έξω.
Τζι εγιώνι επερίμενα,
πότε να της τον ρέξω.

Λαλώ της πάμεν σπίτι μου,
έλα τζι εννα σ' αρέσει.
Τζι έκαμνεν μου την δύσκολην,
εν ξέρει αν θα μπορέσει.

Εκάλαρα την δέχτηκεν,
τζιαι μπαίνει μες το σπίτιν.
Ήταν τζιαι ασυγίριστον,
καθάρισα την Τρίτην.

Εάρκεψα με αγκαλιές,
σιγά σιγά χουφτώνω.
Εσήκωσατην πάνω μου,
μα ίσια που την σώννω.

Έφκαλα τα ρούχα της,
πάω να προχωρήσω.
Λαλώ πως είμαι τυχερός,
πόψε εννα γαμήσω.

Λαλεί ''φοούμε Τζιόβη μου,
εν η πρώτη μου φορά''.
Έτσι τζι εγιώ σταμάτησα,
τι κάμνουμεν τωρά;

''Είμαι παρθένα'' είπεν μου,
''θέλω να δοκιμάσω''.
Εγιώ χαττίριν κούκλα μου,
δεν θα σου το χαλάσω.

Έβαλα το λαδούιν μου,
πέρκιμον δεν πονήσει.
Τζιαι στην μπανάναν το σκουφήν
τζίνη να του φορήσει.

Τζιαι βάλλοτον τζιαι φκάλλοτον,
εμύριζεν σαν πίκλα.
Τούτη εν παρθένα τάχα μου;
Τούτη εν τέλια σίκλα!

''Άου'' λαλεί μου ''τζιαι πονώ'',
Μα τί πονείς ρα μούλα;
Κάμνεις μου την αγάμητην,
μα είσαι τέλια τσούλα!

''Εν η πρώτη μου φορά''
είπεν ξανά με πάθος.
''Μόνον για τούντην ευτομάν''
λαλεί μου ''έχει λάθος;''

Παρέλασην στον πούττον της,
πιένναν στρατιώτες,
βιλλοδοσίαν έκαμναν,
ήτουν πολλοί οι δότες.

Φορώ το παντελόνι μου,
σηκώνουμαι να φύω.
Έβαλα τζιαι τες κλάτσες μου,
το φερμουάρ μου κλείω.

Τζίνη έμεινεν τζιαμέ,
με ανοιχτά τα πόδια.
Πέρκει περάσουν που τζιαμέ,
αππάροι τσίτες βόδια!

Γι αυτόν που πάτε μες το κλάπ,
τζιαι παίζουντο παρθένες,
εσείς μεν τες πιστεύκετε,
Κυπραίες είτε ξένες.

Για ναν παρθένα η κορού,
πρέπει να τον στουππώσει.
Αλλιώς τζιαι έρημον να πάει,
θα έβρει να στρουμπώσει.

Παρά να μεν τον νιώθω τίποτε,
τζιαι να σε περιπαίζω,
κάθουμαι τζιαι έσσω μου,
τζιαι μόνος μου τον παίζω.

Νικόλας Τζιοβάνη








1 σχόλιο: